>pembe berenin yapılışı

>

bunu da şemayı takip ederek ördüm.yalnız kafanın arka kısmına gelen yer gözüme küçük göründü,iki sıra daha ördüm.kenarlarıda yine pelerinin modelinden ördüm.

This entry was posted in şapka. Bookmark the permalink.

3 Responses to >pembe berenin yapılışı

  1. >ellerine sağlık canım anlatımların çok iyi. sevgiler

  2. yurdagül says:

    >bayıldım ellerine sağlık canım bebişim olmasada bebek örgülerini çkk beğeniyorum hepsinden öresim geliyo lif ipiylen yapsam olurmu canım bu bereyi mutlu bi hafta sonu diliyorum canım sağlıcakla kal

Leave a Reply

