>motifli şal

>bu şalı öreli 2 yıl kadar oldu.daha önce blogcudayken yayınlamıştım ama sanırım blogspotta yoktu bu model.ben de hem sayfamı güncellemiş olayım,hem de şalımı buraya taşımış olayım dedim.yeni yeni tığ tutmaya başladığım zamanlardı.hey gidi günler:))





This entry was posted in şal. Bookmark the permalink.

5 Responses to >motifli şal

  1. >ellerine sağlık canım tam mevsimi şimdi

  2. ada ve deniz says:

    >çok güzel bir şal olmuş ellerine sağlık

  3. Bucanni says:

    >Ama şekerim yetenek içindeymiş baksana ne kadar muntazam yapmışsın. Becerikli arkadaşım çook öpüm seni.

  4. Baharcicegi says:

    >Ben hatirladim bu sali,blogcudan cok güzel olmus emegine sagliktatile gidiyoruz bu aralar ziyaretine gelemeyecegim ögretmenim

  5. tatesal says:

    >Şal çok güzel olmuş,ellerine sağlık canım…Diyette başarıya ulaştın mı?Kaç kilo verdin….

Leave a Reply

