>nurgül yeşilçay gözü şalın yapım aşamaları

>örerken resimlemiştim ama ancak düzenleyebildim.malum tek elle yazı yazmak hiç kolay değil.yapmak istayen arkadaşlara umarım,bu resimler yardımcı olur.(resimlere tıklarsanız büyür ve yazılar daha kolay okunur)

This entry was posted in şal. Bookmark the permalink.

5 Responses to >nurgül yeşilçay gözü şalın yapım aşamaları

  1. >ne iyi yapmışsın benbile anladım.teşekkürler ninem.

  2. >canım ellerine sağlık süper bir anlatım olmuş. benimde yeni öğrendiğim örneklerden biri.sevgiler canım

  3. Baharcicegi says:

    >böyle güzel yün bulsam burda, tembelligi birakip hemen örerdim tek el ile zor oluyordur insallah en kisa zamanda sargidan kurutlursun canim

  4. Bucanni says:

    >Canımcım ne güzel anlatmışsın🙂 öpüldün çok.

  5. Baharcicegi says:

    >Senin elin sarili diye ben bir hatta iki dilim kizin icinde portakalli cheesecake getirdim,cayida kizin yapar afiyetle yersin

Leave a Reply

