>bir goblen ve de bir şal modeli

>bunları ben yaptım demek isterdim ama maalesef,ben sadece resimledim.yapanların eline sağlık.ben hala mor şalı örmeye devam ediyorum:)

This entry was posted in goblen, şal. Bookmark the permalink.

5 Responses to >bir goblen ve de bir şal modeli

  1. >işleyen ellere sevgiler selamlar sağlıkla kullansın.mor şalın bitince süper olacak canım modeli harika ip seçiminde süper bekliyoruz bakalım.

  2. >Mor olan herşeyi çok severim, eminim şalın da harika ötesi olacak🙂 Bu şal ve goblen tablo da çok güzellermiş…

  3. ada ve deniz says:

    >şal çok hoşmuş. yapanın ellerine sağlık

  4. Baharcicegi says:

    >emek veren ellere saglik,mor bu sene cok sevilen bir renk yine göz kamastiracaksin

  5. Bucanni says:

    >Canım goblen çok güzel ama çok hüzünlü

Leave a Reply

