>sömestr şalı- siyah şalım

>tatil bitti,şal da bitti.tatilde sapancadaydım.yıllar sonra kar gördüm nihayet.tatil resimlerimi bir ara paylaşıcam.siz bu arada şalımla idare edin:))

This entry was posted in şal. Bookmark the permalink.

5 Responses to >sömestr şalı- siyah şalım

  1. dantelistan says:

    >her zamanki gibi harika ellerine sağlık artık şal modeli diyene hazalca blogspota bakın diyorum gecenlerde eve gelen misafirden şal modeli çıkardım zannederim o modelden sende yok yayınlayayım belki yaparsın hoş bir model iyi günler

  2. Baharcicegi says:

    >ellerine ören parmaklarina saglik harika olmus ablan cok begenmistirbenim davetteki mamalar iki günlük misafire yetecek kadardi yakin olsaydin pakatleme yapardik senin eve

  3. Bucanni says:

    >Canım şal bitmiş eline sağlık, tatilde bitti dimi. Neyse biraz enerji toplamışsındır. Çok öpüyorum seni.

  4. sarıseker says:

    >Hiç bir şey yolunda gitmiyor canım arkadaşım.Her şey üst üste geliyor.Sonumuz hayırlı olsun inşallah.Arayıp-sorman bana moral oldu valla.Çok teşekkür ederim.Dertlerim biterse yeniden yazacağım inşallah.Şimdilik yazamıyorum.Seni çooo öpüyorum.

  5. >maşallah sana.dur durak yok.ellerine sağlık.ayrıca güzel sözlerin için çoook teşekkür ederim canım.

Leave a Reply

