>ebruli şalım nasıl olmuş

>

şalımı bitirdim millet.bu ne hız demeyin,model çok hoşuma gitti,örmesi çok zevkliydi.bir de bu ebruli ipleri örmek daha da zevkli.bu şalı da tatilde ablama gidicem,ona armağan edeyim bari.herkese sevgiler

bu da ödülüm

arkadaşıma çok teşekkür ediyorum.
This entry was posted in şal. Bookmark the permalink.

13 Responses to >ebruli şalım nasıl olmuş

  1. ECE says:

    >şahane olmuş…

  2. makhina hobi says:

    >Cok güzel olmuş ellerine sağlık,sevgiler

  3. Bahar YORGUN says:

    >ellerine sağlık gerçekten çok şık

  4. Sevkut says:

    >Harika bir şal olmuş, ablan iyi günlerde kullansın inşallah.

  5. sibel says:

    >vallahi nefis olmuş eline sağlık sevgiler benim bloğada beklerim.

  6. sibel says:

    >Biraz zor galiba örmesi,sık iğnesi çok,ellerinize sağlık,adres değişikliği yaptım bu arada,yeni sayfama bekliyorum ;)http://sibelleherseydenbiraz.blogspot.com/

  7. Bucanni says:

    >Canım süper olmuş. Ablan güle güle kullansın. Anlaşılan tatilde gezmelerdesin. İyi dinlen canım benim.sevgiler…

  8. Baharcicegi says:

    >bugün bende seni düsündüm, senden ses cikmiyor kesin bu sali ördü bitirdi diye icimden gecirmistim yanilmamisim malum olmus banabacim madem kar yok sallarini kullanamiyorsun sen bana gönder ben hergün senin yerine havami atarim,ne tembellim degilmi…….

  9. nalan says:

    >bir yerlerde hayatsu adına rastlayınca eski dostu bir ziyaret edeyim diye geldim.sen beni unuttun bile bakalım hatırlayacak mısın?:)güzel bir blogdu,daha da güzelleşmiş,eline sağlık sevgiler

  10. nalan says:

    >evet canım,ben nalansanatblogcu da artık daha düzene girmiş gibi ama eski arkadaşlardan da kimse aramayınca ben de uğramıyorum bloguma.öyle atıl duruyor.Neyse artık ara sıra uğra bari.Güzel kızın neler yapıyor.Büyümüştür.

  11. >harika olmuş canım.eline sağlık..

  12. >şal çok güzel olmuş.rengide çok hoş.ellerine sağlık.

  13. Baharcicegi says:

    >salin cok güzel olmus,ablana cok yakisacak iyi günlerde kullansin sanada iyi tatiller ögretmenim bizimkiler haftaya aliyor karneleri

Leave a Reply

