>ebruli şal

>şal kolleksiyonuna tam gaz devam ediyorum.örülmedik model kalmamak üzere dermişim:))bu modeli epeydir gözüme kestiriyordum,başladım bile…

This entry was posted in şal. Bookmark the permalink.

5 Responses to >ebruli şal

  1. Bucanni says:

    >Canım benim şimdiden güzel olacağı belli. Öpüyorum kocaman.

  2. Baharcicegi says:

    >beyaz sal'a arami verdin örmeye,yeni güzel modeller görünce hemencik yenisine basliyorsun bu sal'da cok güzel örülmeyecek gibi degilkisalin bitimini merakla bekliyorum, cok zarif olacaga benziyor

  3. DenDenAk says:

    >elinize sağlık ipinizin rengi güzelmiş

  4. gonca says:

    >blogumda ödülünüz var…

  5. ufuk says:

    >10 Marifette gördüm hazalca, harika olmuş. Güle güle kullan arkadaşım. Renk seçimin de çok zevkli.

Leave a Reply

