>atkımız beresiz olmaz

>bu da atkımın beresi,tarifini nasıl yapsam ki,önce zincirle küçük bir yuvarlak oluşturdum.sonra üzerine trabzanlarla ikinci bir yuvarlak ve onun da üzerine üçüncü bir yuvarlak yaptım.sonra atkının modelini koymaya başladım.başıma ölçe ölçe ördüm,uç kısmını da sıkiğne yaptım.
ne güzel anlattım ama di mi?hay maşallah bana:)

This entry was posted in bere. Bookmark the permalink.

2 Responses to >atkımız beresiz olmaz

  1. Bucanni says:

    >canım berede çok güzel olmuş. rengini çok sevdim🙂

  2. Baharcicegi says:

    >valla anlatim harika ben bile örerim atkinla berenle mavis mavis göz kamastirirsin ne güzel yünler var türkiyede renk uyumu cok hos

Leave a Reply

