>şükür motifli yeleğim bitti

>evet nihayet bi gayret yeleğimi bitirdim.bi güzel ütüledim,ee hadi bi de resmini çekeyim dedim.askıda resmini çektim .hım dedim yav o kadar emek,üstümde göstermeden olurmu?ama evde o an için resim çekecek biri yok.napayım ne edeyim derken,oraya buraya bakarken,yelek üzerimde kaymış bi tarafa doğru ama yine de üzerimde resimletmeyi başardım.oley be oley.pek cici olmuş değilmi?hadi herkes beğensin lütfen:)))
motifin ayrıntısını ve şemasını merak edenler için linki veriyorum.
http://hazalca.blogspot.com/2009/10/tg-isi-yelek-basladmhemi-de-motif-motif.html

This entry was posted in yelek. Bookmark the permalink.

8 Responses to >şükür motifli yeleğim bitti

  1. Baharcicegi says:

    >sen beni cagirsaydin hemencik gelir bu yelegi giyer sana mankenlik yapardim sahane olmus ören parmaklarina ellerine saglik

  2. tatesal says:

    >Güle güle giyin arkadaşım harika olmuş….

  3. ada ve deniz says:

    >ellerine sağlık, güzel günlerde giy yeleğini

  4. >güle güle kullan canım.çok yakışmış..

  5. >canım sağlıkla giy inş. ellerine sağlık süper görünüyor.

  6. Sevkut says:

    >Harika olmuş arkadaşım ve sanada çok yakışmış, iyi günlerde sağlıkla kullan inşallah, sevgiler…

  7. Bucanni says:

    >Canım beğenmezmiyiz hiç sanada çok yakışmış. Güle güle giy. sevgiler…

  8. Cabam says:

    >harika olmuş ama ben sizden birsey isteyebilir miyim? lütfen bir motifini büyük çekip yayınlar mısın çok begendim

Leave a Reply

