>"İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3”-el böreği

>http://birdemliksohbet.blogspot.com/ arkadaşımızın etkinliği için bir börek seçtim.sahur için iyi bir seçenek.

yaz tatilinde ablamın evinde sabah kahvaltısı için yapılan börek.

yapılışı:

maalesef ölçü veremiyorum.bir miktar unun ortası açılarak,yoğurdun sulu kısmı boşaltılır.1 ya da 2 yumurta kırılır.tuz ve karbonat konularak,açılacak kıvama gelene kadar yoğurulur.gerisini adım adım resimledim.resimlerden bakarak çok kolay yapılabilir.

hamur açıldıktan sonra hamurun yarısına küme küme peynirli karışım konur.diğer yarısı üzerine kapatılır.gelişigüzel parçalar kesilir.kızgın yağda kızartılır.

This entry was posted in börek. Bookmark the permalink.

4 Responses to >"İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3”-el böreği

  1. Bucanni says:

    >hayatcığım karnım acıktı😦 ellerine sağlık.

  2. >CANIM MRB İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİME KATILDIGIN VE VERDİĞİN DESTEK İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM TARİFİN ŞUAN YAYINDA TEKRAR KATILIMINI BEKLERİM . SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİLBU MSJ OTOMATİK OLARAK GÖNDERİLMEKTEDİR..

  3. >ımmm süper görünüyor cnm ellerine sağlık

  4. dantelistan says:

    >merhaba arkadaşım nar gibi kızarmış off ellerine sağlık anneanne oldum zamanımın çogunu onunla geciriyorum internete pek vaktim olmuyor ama inşallah kızım toparlanınca daha rahat gelirim iyi günler

Leave a Reply

