>palyaçolu kazak

>yine arşivden bir modeli güncelliyorum.bunu da kızıma örmüştüm.çok severek kullandı kızım.kimseye de vermeye kıyamamışım demekki,saklıyorum bakalım.
gezip geldim,şimdilik evdeyim.yakında bana uğrayan herkesin ziyaretine geleceğim.herkese sevgiler



This entry was posted in kazak. Bookmark the permalink.

5 Responses to >palyaçolu kazak

  1. bucan says:

    >canımcım peki yazılarını taşıyabildinmi. Aslında ben blogspottan adres aldımda eski yazıları nasıl taşırım diye kararsız kaldım. en iyisi bende taşınayım. bana yardım edersin dimi🙂

  2. Bucanni says:

    >Şekercim nasılsın? ben blogger'a geçtim haberin ola işte yeni adresim. çoook öptüm.http://bucanni.blogspot.com/

  3. Bucanni says:

    >Canım ya bişey daha sorucam.Arkadaşlarımı nasıl ekliyeceğim burda arkadaş ekle diye bir bölüm yok😦

  4. Bucanni says:

    >Şekerim sesin soluğun çıkmıyor yoksa izindemisin. öptüm çook

  5. >eline sağlık çok şeker olmuş sevgiler

Leave a Reply

