>pançomuzun beresi

>

90 ilmekle sakallı ip kullanarak başladım.8 sıra çift lastik ördükten sonra düz maviye geçtim.6 sıra düz örüp şemaya başladım.sakallıdan sonra 3 parmak uzunluğa gelince aralardan azar azar eksiltmeye başladım.desenin bitmesine yakında 5 eşit parçaya böldüğüm berenin ilmekleriniher bölümde ikişerli keserek azaltmaya devam ettim.arka sıralarda kesmedim.ön sırada da hep kestiğim yerden kesmeye devam ettim.en son 8 ilmek kaldı.burda örgüyü kesmeden şişten çıkarıp,örgünün ucunda kalan ipi biraz uzunca kesip,tığ yardımıyla ilmeklerin içinden geçirdim.sonrada tepesi büzülen berenin kenarını diktim.bakalım hangi tatlı kız giyecek?

not:ölçüleri mezroyla resmin üzerinde gösterdim.1-2 yaş çocuğuna olacak büyüklükte oldu.ipin kalınlığına göre ilmek sayısı değişebiliyor.siz yine ölçüye de dikkat edersiniz.
This entry was posted in bere. Bookmark the permalink.

5 Responses to >pançomuzun beresi

  1. >HARİKA OLMUŞ CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER…

  2. makhina says:

    >çok şirin bir şapka olmuş ellerine sağlık,pançosuyla güzel bir takım oldu,şanslı sahibi güle güle kullansın,sevgiler

  3. dantelistan says:

    >harika pancoya harika bir şapka yakışırdı çok cici olmuş canım ellerine sağlık

  4. >pançosu da çok şekerdi buda öyle ellerine sağlık canım süper

  5. Baharcicegi says:

    >cok cici görünüyor,gel sen birde patik ör tam takim olsun belkide örmeye baslamissindir bile

Leave a Reply

