>etol ve örgü kemerim

>eveeet bir hız etolümü bitirdim.çok cici olmuş değilmi?kemeri de böyle uydurmasyon bişey ördüm.üzerimde resimlesem daha iyi olurdu belki ama evde resim çekecek kimse yoktu o an.bekleyemedim:)))

This entry was posted in etol, kemer. Bookmark the permalink.

9 Responses to >etol ve örgü kemerim

  1. >güle güle kullan canım.harika olmuş..

  2. dantelistan says:

    >çok tatlı olmuş canım kemerin üzerini boncuklarla işle gece için farklı bir hava katar diyorum ne dersin iyi günlerde kullan canım iyi geceler

  3. dantelistan says:

    >unuttum etolunu kullanırken broş kullansan bağcık biraz basit kacacak gibi darılmıyorsun değilmi seni sevdiğimden ve o kadar emek çektin küçük ayrıntılarla zenginleşsin istedim ondan öpüyorum

  4. >eline sağlık çok şık olmuşlar ama sitede etolun resmi çıkmamış canım bir bakıver. çok beğendim

  5. makhina hobi says:

    >canım harika olmuş ellerine sağlık,güle güle kullan.hayırlı cumalar dilerim sevgiler

  6. ilmekilmek says:

    >güzel günlerde kullan hepsinide arkadaşım, ellerine sağlık… hayırlı camalar sana… A.e.ol

  7. >canım selam ve sevgilerimi bırakıyorum.öpüyorum.güzellikler içinde olman dileğiyle

  8. Baharcicegi says:

    >beni cagirsaysin hemencik ucar gelirdim resim cekmeye.harika olmus emeklerine saglik ögretmenim

  9. Aldora says:

    >Lindo trabalho gostei.AbraçoAldora

Leave a Reply

