>pdçs-41-dalganlı tuzlu kek

>malzemeler:

1 bağ dalgan(ısırgan otu)

1 bağ dereotu

1 çaybardağı mısır unu

1 çay bardağı un

1 çaybardağı süt ya da yoğurt

yarım çaybardağı sıvıyağ

2 yumurta

150 gr kadar peynir rendesi

kabartma tozu

tuz

yapılışı

ben sırayla malzemeleri robota koyup çektim.yani bütün karışımı orda hazırladım.yağlanmış tepsiye döküp pişirdim.

This entry was posted in kek. Bookmark the permalink.

3 Responses to >pdçs-41-dalganlı tuzlu kek

  1. >tesekkür ederim ellerine saglık

  2. SEVİL says:

    >MERHABA Canımcım; 41. Ev sahibemiz olan http://yemekelisleri.blogcu.com arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK ENFES OLMUŞ.iyi haftalar….Sevgilerimle SEVİL SAHİN

  3. Anonymous says:

    >canım harika olmuş ellerine sağlık iyi haftalar..www.missgibi.blogcu.com

Leave a Reply

