>eski bluzlardan yeni tunik

>http://sersoyhobi.blogcu.com/ arkadaşımızın bloğunda eskileri yenileme etkinliği varmış.ben de bluzumu göndereyim dedim.

biri örgü,diğeri saten iki bluzum vardı.boyları kısa olduğu için istediğim gibi kullanamıyordum.ben de ikisini birleştirip,tek bir bluz yaptım.artık rahatlıkla kullanabilirim.
örgü olanı kol altından kestim araya saten parçayı diktim,uç kısmına da yine örgü bluzun bedenini diktim.dikiş yerlerine metre işi satılan lastikli fisto dan alıp diktim.ortadaki saten kısma ise lastiklerini çekerek diktim,biraz büzgü vermiş oldum böylece.nasıl güzel olmuş mu?

This entry was posted in bluz. Bookmark the permalink.

5 Responses to >eski bluzlardan yeni tunik

  1. dantelistan says:

    >bence çok güzel olmuş ellerine sağlık becerikli dosdum iyi günler mutu pazarlar

  2. >eline sağlık canım atmaktansa değerlendirmek daha iyi güzel olmuş

  3. >süper olmuş canım.güle güle kullan.sevgiler…

  4. belgin says:

    >Nasıl beceri böyle, maşallah.Hem fikir ilginç hem de değişik..Kimin aklına gelirki? Güle güle giy canım iyi günlerinde

  5. makhina hobi says:

    >selam canım harika bir fikir ellerne sağlık,güle güle kullan sevgiler

Leave a Reply

