>robalı yeleğin bitmiş hali

>ben alt kısmını tığla yaptım.orjinali şiş örgüsüydü.

This entry was posted in yelek. Bookmark the permalink.

6 Responses to >robalı yeleğin bitmiş hali

  1. dantelistan says:

    >tığ ve şiş birleşimi böylede değişik olmuş ellerine sağlık iyi geceler hamarat arkadaşım

  2. >eline sağlık canım çokda muntazam olmuş.

  3. Rosa says:

    >Mi dispiace non conoscere la tua lingua per poter esprimere quanto mi piacciono i tuoi lavori!Ora che ho scoperto il tuo blog ti seguirò sempre. A presto, RosaMany compliments! Your blog and your pieces of work are fantastic!I’ll come back to visit you again and again! Bye, Rosa

  4. Sercan Senay says:

    >ben çok beğendim yeleğini, hele de üstünü yaptıktan sonra alt kısmına senin gibi beğendiğimiz başka bir modeli de oturtabilme özgürlüğüne bayıldım…denemem gerek bunu, yapılacaklar listesine ekledim bile:)

  5. Anonymous says:

    >Merhabalar Arkadaşım robalı yelek çok güzel olmuş ellerine sağlık pratik gibi geldi.Birdahaki çalışmam olabilir. Bende bu aralar yeleklere takmış durumdayım ama bizlere göre olanlara … Sevgilerimi bırakıyorum. Aliyewww.e1y3.blogcu.comwww.aliyevideo.blogspot.com

  6. EMİNE says:

    >çok güzel olmuş..tığ ve şişi birbirine son derece uyumlu kullanmışsınız.. ellerinize sağlıkbebegimincicileri.blogspot.com

Leave a Reply

