>pdçs-38–sodalı kek

>

bu kez evsahibimiz

kendisine kolaylıklar diliyorum

MALZEMELER
3 adet yumurta
1 su bardağı şeker
1 subardağı sıvı yağ
1 su bardağı soda
1 paket vanilya
1paket kabartma tozu
1 çorba kaşığı kakao ve alabildiği kadar un

HAZIRLANIŞI
bütün malzemeleri sırayla ekleyip,çırparak kek kalıbına yarısını boşalttım.kalan yarısına kakao ekleyerek tekrar çırptım ve kalıba onuda ekledim.

This entry was posted in kek. Bookmark the permalink.

4 Responses to >pdçs-38–sodalı kek

  1. Anonymous says:

    >canım tarifi aldım emeğine yüreğine sağlık sevgiler

  2. sevil says:

    >canım ellerine saglık yanında cayla harika gider :=))

  3. sarıseker says:

    >Bu tarif aklıma geldi geçen gün…ananem yapardı.Ama ben bilmiyordum,şimdi öğrendim.Hemen defterime kaydettim.Çok teşekkürler canım.Can sıkıntısında,kendimi pasta-böreğe verdim:)))Sevgiyle öpüyorum.

  4. belgin says:

    >Çok hafif oluyor, ben de çok yaparım sodalı kekleri..ellerine sağlık canım, sevgiler:)

Leave a Reply

