>lila ressam beresi

>bu da ressam beresinin büyüklere uyarlanmış versiyonu.yeğenime ördüm.9 ilmekle başlıyoruz.1 sıra düz ördükten sonra,1 ör 1 artır şeklinde ilmekleri tamamlıyoruz.8 dilim olmalı.20 tane delik olunca,4 parmak düz örgü örüyoruz.biraz başa otursun diye her sırada aralardan 4-5 ilmek kesiyoruz.4 parmağın sonunda ben ölçtüm 56 cm oldu çapı.baş ölçünüze göre ayarlayın artık.ilmek veremiyorum çünkü ipin kalınlığına göre ölçü değişiyor.sonra da 2 parmak lastik örüp bitiriyoruz.tepesinin ponponunu yapamadım daha.çeşitli açılardan resimler çektim.bebeğimizde pek bi çirkin,kızım gözünü boyamış ama idare edin artık:)))

This entry was posted in bere. Bookmark the permalink.

7 Responses to >lila ressam beresi

  1. >bir de benim elimden gelse bu işler.eline sağlık canım…

  2. Baharcicegi says:

    >yegenine cok yakismitir,rengi cok tatli yegenin kiz galiba.ellerine saglik

  3. edaca30 says:

    >ellerın dert gormesın canımcım

  4. harosa says:

    >merhaba canım güzel bir hafta sonu geçirmeni dilerim ziyaretine geldim berede güzel olmuş ellerine sağlık

  5. tugce says:

    >Ellerinize sağlık çok güzel olmuşbunu kaç numaralı şiş ve hangi yünle yaptığınızı yazabilir misiniz?ben yaptım sanırım kalın ve büyük geldi yünüm ve şişim..

  6. >Tuğçe hanım'la aynı soruyu sormak istiyorum bende. Ellerinize sağlık bu arada😀

  7. hazalca says:

    >yünün markasını tam hatırlamıyorum ama galiba nako olması lazım.4 nolu şişle ördüm ben.yünün üzerinde 3.5 la örün yazıyordu

Leave a Reply

