>batik desen şal

>buda yeni başladığım şalım.modeli çok hoşuma gitti.çabukta örülüyor.ev yarım örgülerle dolu.biri bitmeden diğerine hevesleniyorum.çok güzel örgüler var.

This entry was posted in şal. Bookmark the permalink.

5 Responses to >batik desen şal

  1. Baharcicegi says:

    >motifmatik sal bittimi yoksa bu modeli görünce onu ikinci planami attin,bitince ikisininde resmini merakla bekliyorum emegine saglik

  2. Anonymous says:

    >filizcim Merhaba güzel bir hafta dileklerimle sevgiler, http://didems.blogcu.comyine döktürüyorsun maşallah bende motifmatikle şal yapıyorum seninkinin bitmiş halini merak ettim canım

  3. dantelistan says:

    >evi şallarla doldurdun maşallah ne güzel modeli farklı renk seciminiz muhteşem iyi günlerde kullan güzelim iyi günler

  4. >canım çok beğendiğim bir örnek eline sağlık bitmişini de bekliyoruz.renk dağılımı nefis sevgiler öpüyorum .hatice35

  5. Anonymous says:

    >iki hafta önce bulmuştum netten bu örneği ama örülüşünü bulamamıştım teşekkür ederim acıklama ve şema için bitmişinide görmek isterim sibel…

Leave a Reply

