>pdçs-36–pamuk poğaça

>bu kez evsahibimiz
http://www.mutfaktelasi.blogspot.com/
kendisine kolaylıklar diliyorum

aynı hamurdan iki farklı poğaça yaptım.

malzeme:

1 bardak sıvı yağ,

1 bardak ılık süt

1 bardak ılık su

1 yumurta(beyazı içine, sarısı dışına)

1 paket kuru maya

1 kaşık tuz

2 kaşık şeker

aldığı kadar un

yapılışı ise,bütün malzemeleri karıştırıp,yumuşak ele yapışan bir hamur elde ettim.1-2 saat mayalanmasını bekleyip,bezelere ayırdım.elle açarak,içine peynir koyup kapattım.(1 resim)2.resimde ise içine zeytin ezmesi koyup yuvarlak şekil verdim.üzerlerine yumurta sarısı sürüp,susam serptim.

bunlarda fırından çıkmış halleri

This entry was posted in poğaça. Bookmark the permalink.

2 Responses to >pdçs-36–pamuk poğaça

  1. belgin says:

    >poğaça de orada dur, sonra hatta kenara çekil tüm tepsiyi alayım:) ellerine sağlık bir de mis gibi çay oalcak ohhh:)

  2. dantelistan says:

    >off nefis bayılırım poğacaya hele mayalısı dediğin gibi pamuk gibi yedikce ye ellerine sağlık canım güzel yorumun için teşekkür ederim bende sizleri özledim 3 hafta diş sorunlarım ile uğraştım birde denizliye giderken ara kabloyu götürmemişim velhasıl tekirdağa gelinceye kadar zamanım olmadı inşallah bundan böyle görüşürüz iyi akşamlar

Leave a Reply

