>motif örnekleri

>bu motifleri çıkaralı epey olmuştu.tunik yapmak için çıkarmıştım.karar da verememiştim hangisi olacağına.sonra üsttekinden yapmaya karar verdim.bitirince tuniğimi de sizlerle paylaşırım inşallah

This entry was posted in bluz, motif, tunik. Bookmark the permalink.

7 Responses to >motif örnekleri

  1. >çok hoş motifler bunlar canım sağolasın..

  2. didems says:

    >filizcim motifler pek şıkmış canım,tuniğini merakla bekliyorum.5 gündür adsl bağlantım yoktu yılbaşında uğrayamadım,gecikmeli olarak yeni yılını kutluyorum canım arkadaşım.mavi şalın da güzel ötesi süperrrrr olmuş harikasın

  3. makhina hobi says:

    >motiflerin ikisi de çok güzel olmuş ellerine sağlık tuniği de merakla bekliyorum🙂 hayırlı akşamlar sevgiler

  4. dantelistan says:

    >motifler güzel örende güzel olunca tuniği merak etmemek olmaz ellerine sağlık canım iyi akşamlar

  5. Anonymous says:

    >merhabalar sayfalarınızda gezerken ajurlu şalı çok beğendim ama üçgen açıklama istiyorum lütfen

  6. fatostuncay says:

    >süper olmus canım ellerine emegıne saglık..harıka..opuyorum cok..sevgiler canım:)

  7. belgin says:

    >Motifle rçok hoş olmuşlar ellerine sağlık canım iyi haftalar dilerim:)

Leave a Reply

