>mavi şalım bitti ve herkese iyi seneler

>öncelikle herkesin yeni yılını burdan kutluyorum.
yapılışı ve motif şeması için

http://hazalca.blogspot.com/2008/11/mavi-al.html

This entry was posted in şal. Bookmark the permalink.

6 Responses to >mavi şalım bitti ve herkese iyi seneler

  1. >güle güle kullan canım.çok güzel olmuş.

  2. belgin says:

    >muhteşem bir şal olmuş, ellerine sağlıkYeni yılın en güzel müjdeler, en güzel sürprizlerle kapını çalması ve yeni yılı tüm dünyaya ümit saçan gülücüklerle karşılaman dileğiyle…sevgiler

  3. Baharcicegi says:

    >Yilbasi gecesi gözleri kamatirisin bu salla cok güzel olmusHer yeni yil,tazelenen umutlarin,cogalan sevgilerin habercisidir.2009 yili da böyle olsun,amahep güzel olsun.NICE GÜZEL YILLARA

  4. >İnsan,armağanını kalbi ile birlikte vermezse ne değeri vardır.Yeni yıllar ALLAH’ın bizlere verdiği armağandır.En mutlu günler seninle olsun.Armağanınla yücel,2009 senesinin tüm dileklerini vermesi dileğiyle NİCE MUTLU SENELERE….ÖPTÜM….

  5. elay says:

    >s.a.hayırlı geceler canım.ellerine sağlık.şal çok güzel,güzel günlere kullanmanı dilerim.a.e.o.

  6. dantelistan says:

    >çok güzel hele rengi çok tatlı ellerine sağlık vallahi hızınıza erişilmiyor maşallah benim üstüme bu kaçıncı şal ben daha yeni bitirdim bir daha başladım iyi geceler

Leave a Reply

