>akıllı iple bebek yeleği

>nasıl örüldüğünü ben bilmiyorum,çünkü ben örmedim.komşuma hediye gelmişti,bende resimledim.örülüşünü bilen varsa,memnuniyetle kabul ederim

This entry was posted in yelek. Bookmark the permalink.

6 Responses to >akıllı iple bebek yeleği

  1. >çok güzel bir yelek gerçekten de.

  2. elay says:

    >S.A.HAYIRLI GECELER CANIM.KOMŞUNUN ELLERİNE SAĞLIK.SAHİBİ DE GÜZEL GÜNLERDE KULLANSIN.A.E.O.AYRICA HAYIRLI CUMALAR……….

  3. makhina hobi says:

    >yelek çok güzel de bu ipler beni delirtiyor :)geçen sene örmüştüm desenleri denk getirmek beni delirtmişti,burada çok hoş denk gelmiş,hayırlı geceler sevgiler

  4. Baharcicegi says:

    >Türkiyede nekadar degisik güzel yünler var,yelegin yünü bir yumaktanmi yoksa aradaki ayri ebruli yündenmi,güzel yelekmis kim örmüsse eline saglik

  5. fatostuncay says:

    >komsunun ellerıne saglık canım..harıka gozukuyor..gule gule kullansın..opuyorum cok..ıyı pazarlar..

  6. belgin says:

    >Çok güzel bir yelek olmuş, kime kısmetse güle güle giysin, yapanın da ellerine sağlık sevgilerimle :))

Leave a Reply

