>koza atkı

>sonunda dayanamadım,koza atkı furyasına ben de kapıldım.örmesi çok zevkli.akşam otururken 2 saatte örülüyor.aşağıda örülüş tarifi var.ayrıca,verilen adresten videosunu da indirebilirsiniz.

This entry was posted in atkı. Bookmark the permalink.

8 Responses to >koza atkı

  1. makhina hobi says:

    >rengi çok tatlıymış güle güle kullan ben de senin gibi dayanamayıp o furya ya yakında katılacağım :)güzel bir bayram akşamı dilerim sevgiler

  2. dantelistan says:

    >ısıtmadan ziyade aksesuar olarak çok şık durduğu için çekiyor çok cici olmuş renk harika iyi günlerde kullan canım

  3. Baharcicegi says:

    >Cok güzel olmus,rengide cok tatli iyi günlerde kullan ögretmenim.benim kiz siyah rengini almisti iki sene önce arada bir bende kullaniyorum .sicacik sevgilerimle

  4. fatostuncay says:

    >keske benım de leımden bunlar gelse..çok özeniyorum.masallah..ellerıne emegıne saglık canım..sevgiler:))

  5. ilmekilmek says:

    >son modaya sende katılmışsın canım, ben henüz örmedim bundan ama şık durduğu kesin, iyi günlerde kullan…iyi haftalar sana… kolay gelsin..

  6. Anonymous says:

    >iyi akşamlar canım.ellerine sağlık güle,güle kullan.ben hdidemlelezzetdenizi arkadaşıma isimsiz ulaşabiliyorum.olsun dedi.sende kabul edersen böyle ulaşcam sana da.başka türlü bilemiyom..iyi tatiller.keyifli akşamlar.http://tiritci.blogcu.com sevgilerimle..

  7. yücel says:

    >çok teşekkürler bu iple ilgili en net açıklamayı siz yapmışınız sağolun

  8. Anonymous says:

    >bende bu adresten faydalandım arkadaşta çok güzel resimli anlatmış http://www.gulselim.com/?p=1559

Leave a Reply

