>tunik modelleri

>şunu hemen belirteyim ki bunları ben örmedim,hazır aldım.modelleri de çok hoş ve kolay olduğu için yayınlamaya karar verdim.yapmak isteyen arkadaşlara fikir olsun

This entry was posted in tunik. Bookmark the permalink.

8 Responses to >tunik modelleri

  1. makhina hobi says:

    >selam arkadaşım güle güle kullan ikisi de çok hoş ama beyazlı daha bir hoş .güzel bir pazar akşamı dilerim sevgiler

  2. didems says:

    >canım merhaba,blogumu yeniledim ziyaretlerime başladım beklerim bende,sevgilerimle

  3. fatostuncay says:

    >cok hosmus gercekten..sevgiler cnaım:)

  4. belgin says:

    >selam canım,sen gel gel aç da gel, tok da gel…ziyaretin beni mutlu eder.:)Tunikler çok şık güle güle giy canım sevgilerimle

  5. dantelistan says:

    >merhaba canım uzun bir aradan sonra dostlara kavuşmak güzel tuniklerinde çok şıkmış iyi günlerde kullan sevgiler

  6. >ya ikisini de sen mi ördün?süpersin canım.bravoooo!!

  7. Baharcicegi says:

    >cicilerin cok güzelmis iyi günlerde giyin ögretmenim.üsteki tunigin rengini, alttaki tuniginde modelini sevdim demek hazir satiliyor böyle güzel tunikler,yarin ucakla bir kosu tunik almaya geliyorum burdada cok moda oldu

  8. didems says:

    >hayırlı cumalar ,keyifli haftasonları dilerim,sevgiler,

Leave a Reply

