>kaplumbişli süveter

>altın örgü forumdan,birlikte örelim köşesinden seçip ördüğüm bir model.onlar 3 yaşa göre yapmışlar.ben 1-2 yaşa göre yaptım.ön ve arka 76 ilmek.yine birilerine hediye gitmek için sırasını bekleyecek:)))


This entry was posted in süveter. Bookmark the permalink.

6 Responses to >kaplumbişli süveter

  1. Anonymous says:

    >www.yuncafe.blogcu.com çok şirin olmuş valla..kullanacak olanda güle güle giysin..çok güzel yaaa

  2. elay says:

    >s.a.hayırlı geceler arkadaşım.ellerinize sağlık.sahibi de güzel günlerde kullansın.hafta sonuda herşey gönlünüzce olsun.sevgiler

  3. Baharcicegi says:

    >Kim giyecek bu sirin süveteri teyzesi,emegine saglik hediye gidecek herhalde yakisikli bir prense.

  4. ilmekilmek says:

    >slm canım ,blogspotcuları kayıt ediyorumda gelmişken bi merhaba diyeyim dedim, adresi aldım gidiyorum.. buarada süeter pek şirin olmuş, sahibi güle güle giysin… iyi geceler.iyi haftalar diliyorum…

  5. ilmekilmek says:

    >iyi geceler canım, seni sobeledim eğer yanıtlamayı arzu edersen elbette… sevgiler…

  6. ilmekilmek says:

    >canım ne demek elbette arzuya kalmış, canın sağolsun…hadi kaçtım… iyi geceler…

Leave a Reply

