>kereviz seven var mı

>kereviz kokusundan dolayı genellikle sevilmez ama kanseri önleyen tek sebze olduğunu biliyormuydunuz?
ben bu özelliğini yeni öğrendim,gerçi eskiden de pişiriyordum ama doğru dürüst yiyen olmuyordu.geçen yıl öğrendiğim bir tarifle yapıyorum artık.bu tarifi bilenler vardır belki ama yine de yazayım.kerevizin kök kısmını temizledikten sonra ,rendenin iri gözüyle,rendeliyoruz.sonra ona eşit miktara denk gelecek kadar havucu da yine temizleyip rendeliyoruz.ikisini tavada,ya da tencere de sıvı yağla kavuruyoruz.ben hiç su koymuyorum.kavrulduktan sonra üzerine yoğurt döküp,kırmızı bibeberli yağı gezdiriyoruz.ben sevdikten sonra,eminim herkes sevecektir.
soframdan hiç eksilmeyen meşhur ilaçlarımda çıkmış resimde.neyse onlarda internete çıkıp sevinsinler bari:))))

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to >kereviz seven var mı

  1. ilmekilmek says:

    >işte geldim burdayım,yeni tariflerini olduğu gibi eskileride inceleyip ağzımın suyu aka aka gidiyorum canım, hepside nefisti yani….mutlu hafta sonları sana…

  2. sarışeker says:

    >Kerevizi hiç sevmem ama havucun ve senin hatırına deneyeceğim…söz:)))

  3. Baharcicegi says:

    >Krevizi bende ilk defa denedim,havucla saltasini yaptim üstüne srimsakli yogurtla hafif bir salta oldu,ama benden baska kimse yemedi.Senin tarifde lezzetli olmustur kesin eline saglik arkadasim.kandilin kutlu dularin kabul olsun.hayirli kandiller

  4. Baharcicegi says:

    >Ailenle neseli huzur dolu bir bayrami gecirmeni dilerim.iyi bayramlar

Leave a Reply

