>uzun ömürlü şalım:)))

>başladım ama ne zaman bitersin hiç bilmiyorum.aslında zor bir modelde değilsin ama yaz sıcaklarına denk geldin,ondanmıdır nedir,hiç ilerlemiyorsun.bit artıkta yenisini başlayayım…


This entry was posted in şal. Bookmark the permalink.

4 Responses to >uzun ömürlü şalım:)))

  1. sarışeker says:

    >Ama çok güzeell…değer uğraşmana.Ellerine sağlık canım.

  2. Nur Kılıç says:

    >Hakikaten sıcakta biraz zor oluyo örgüler ama sonbahara ne kaldı ki eger biterse sonbaharda kullanırsınız çok şık durur çok begendim, umarım güzel günlerde kullanırsınız sevgilerimle…

  3. elay says:

    >s.a.hayırlı geceler canım.ellerine sağlık.aynı örneğin kahverengisinden annneme örmüştüm ben de.annem için diye mi nedendir zevkle yapmıştım.ellerine sağlık canım.hayırlı cumalar

  4. armina says:

    >Bitince çok güzel olacak.

Leave a Reply

