>pizza

>unu eleyip,ortasını açıyoruz.yarım paket yumuşak margarin,1 tutam tuz,1 paket kurumayayı unla harmanlıyoruz ve yavaş yavaş su ekliyoruz.ölçü veremiyorum,çünkü gözkararı yapıyorum hep.yumuşak ele yapışan bir hamur olunca mayalanmaya bırakıyoruz.fırın tepsisini margarinle düzgünce yağlayıp,hamuru elimizle tepside açıyoruz.benim elim alıştığı için kalın ya da ince olmuyo,düzgün oluyo ama ilk defa deneyecek olanların,hamurun her tarafa eşit yayıldığına dikkat etmesi lazım.(parmak uçlarımızı sıvı yağa batırıp,hamuru o şekilde şekillendirmek daha kolay oluyor.)sonra bütün yüzeye ketçap sürüyoruz.üzerine ben sucuk,salam,sosis,biberli yeşil zeytin,domates,kırmızı salçalık biber doğrayıp yerleştirdim.en üzerine de kşar rendesi serptim.pizzanın püf noktası fırın bence.termostatlı fırınlarda pizza kuruyor.resimdeki gibi davul fırınla,yani sürekli ısı veren bir fırınla çok daha güzel sonuç alınıyor.arkadaşlarıda çağırdım.hep birlikte kocaman iki tepsiyi yedik.sonra bütün gece soda içtik:)))


This entry was posted in börek. Bookmark the permalink.

5 Responses to >pizza

  1. Anonymous says:

    >Pizza bol kasarli nar gibi kizarmis,iki tepsi yerseniz icersiniz sodalari,afiyet olsun size,seninde eline saglik canim.Yorumu gönderemiyorum benden kullanici adi istiyor sifre sitiyor,ben zaten blogspottayim anlamadim bu isten bisiey diger arkadaslarin sayfasina girincede sifre istiyor sen biliyorsan yardimci olurmusunBaharcicegi

  2. Baharcicegi says:

    >hu hu nerdesin yayinmi kesildi yoksa blogcudanmi yayin yapiyorsun

  3. Baharcicegi says:

    >Yilin bütün yorgunlugunu stresini atarsin artik tatilde,dinlendirici neseli eglenceli bir tatil dilerim.iyi tatiller

  4. fatostuncay says:

    >ellerine saglık canım.. harıka gozukuyor.. bu aralar hep pızzadan gıdıyoruz..sevgilerimi bırakıyorum..dondugumde ınsallah daha sık ugrarım..gorusmek uzere..fatostuncay.blogcu.com

  5. armina says:

    >Ellrine sağlık canım, pizzan harika görünüyor. Pizza arkadaş toplantıları için ideal bir yiyecek.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s