>nohut şal

>

Nohut örneğinin yapılışı:
1-Ön yüzden haroşa ilmek örülür.örnek arkadan koyulur.
2-2 düz ör 1 ilmeğin içinden 1 öne bir arkaya bir öne ilmek çıkarılır.(yani tek olan ilmek üçlenir.)3 ilmek kesilir.Sonuna kadar aynı işlem devam eder.
2 ör 1 üçle 3 kes ….
3-ön yüzden yine haroşa örülür.
4-arkadan üçlenmiş ilmekler bir defada kesilir birli ilmekler üçlenir.
5- önden yine haroşa
6-2 ör 1 üçle 3 kes işlemine devam edilir
şalı başlarken haraşoyuda birlikte başlıyorum.kenarlarda kaçar ilmek haraşo öreceksem(diyelimki 8)iki kenardada bu 8 ilmek haraşoyu devam ediyorum.ortasını nohut örüyorum.artırmalarıda haraşonun bitip,nohutun başladığı yerlerden yapıyorum.yani ayrıca değil birlikte örüyorum.tek ilmekten başlayıp 19 ilmek olana kadar kenarlardan artırarak haraşo örüyorum.sonra 8 haraşo,3 ilmek nohut,tekrar 8 haraşo.umarım anlatabildim
bu adreste videolu gösterimi var.
This entry was posted in şal. Bookmark the permalink.

4 Responses to >nohut şal

  1. Anonymous says:

    >nohut şalın kenarlarındaki haroşayı nasıl yapacağımızı anlatır mısınız yani nasıl üçgen olrak ilerleyecek

  2. Anonymous says:

    >nohut modelinde kenarları nasıl haraşo yapıp üçgen olacağını anlatır mısınız

  3. kariyer2008 says:

    >sal harika olmus uzun zamandir ugrasiyorum yapmak icin ama tariften bisey anlamadim, kac ilmek baslanir her sirada kac ilmek arttiririlir, ayrintili bir aciklama yaparsanizsevinirim.. simdiden tesekkurler

  4. Anonymous says:

    >verdiğiniz adresteki örnek nohut modeline ait değil ama… bu video başka bir örneğe ait…

Leave a Reply

